perekaart
5332 5335 (09:00-16:00)
info@perekaart.ee

Tugev tervis ja rõõmus meel

Kuna suvest on juba jupp aega möödas ning päevad aina pimenevad, võtsime novembris sotsiaalmeedias fookusesse viisid, kuidas tervis ikka hea hoida.


Päikesevalgus ja -soojus on elu aluseks, inimese füüsilise ja psüühilise tervise nurgakiviks. (1)

Suvel, kui on valge ja soe, oleme ilma sellele otseselt mõtlemata liikuvamad ja energilisemad. Ilmade jahenedes ja päevade lühenedes peame aga teadlikumalt võtma oma päevakavasse tegevusi, mis meid reipana ja meie keha tervena hoiaksid.

Kui Instagrami ja Facebooki storydes teilt uurisime, kus ja kuidas käite end liigutamas, oli suur rõõm näha, et paljud on avastanud meie partner-ujulad. Ja neid on tõesti palju!

Kui lisada sinna juurde ka kõik spakeskused, siis loodetavasti leiab iga pere endale koha, kus aeg-ajal sulistamas-saunatamas ja toredat ühist aega veetmas käia.

Spordiklubidest aga on meie pikaajaline partner MyFitness ja seda kõigi oma ketti kuuluvate klubidega.

Viljandi spordiklubi Maerobc tuli hiljuti välja kahe uue Perekaardi pakkumisega – ostes 8 korra kaardi, saavad Perekaardi omanikud trennis käia hoopis 10 korda! Ning kui perest kaks inimest soetavad endale novembris või detsembris Maerobicu ühe kuu kaardi, saavad nad teise kuu treenida tasuta! Kas pole vahva?

Kuna veekogu jää ei ole enamasti usaldusväärne, saab talvetunnet minna tekitama ka jäähalli – vahva ja tervist kosutav tegevus tervele perele korraga. Tervele perele (küll pigem eri aegadel) pakub tegevust ka Tantsugeen  - ole sa fitnessi- või tantsuhuviline, proffessionaal või algaja.

Kui mitmekülgse ja tervisliku menüü koostamisega hätta jääd, siis Fitlap pakub Perekaardi omanikele lausa 50% soodustust!

Meie soovitus – kui on kiire või ideed otsas, siis üks korralik smuuti aitab alati hädast välja!

Meie arust ei peaks smuutitegu liigsete reeglitega piirama, vaid pigem kasutamagi ära kodus juba olemasolevaid vahendeid, kuid mõned soovitused siiski:

  • Ära lisa smuutisse suhkrut, jäätist, magustatud jogurteid jms. Muidugi võib vahel teha ka jäätisekokteili või magustoiduks magusa smuuti, kuid sel juhul teadvusta, et tegu ei ole tervisliku vahepalaga.
  • Smuuti vedeldamiseks võib julgelt vett kasutada.
  • Proovi smuutisse kaasata nii puuvilju, marju kui ka rohelist (spinat, avokaado jms)
  • Magusust annavad hästi banaan, mesi ja datlid.
  • Smuutisse võib panna ka seemneid ja isegi kaerahelbeid.

 

Aitäh kõigile, kes Instagrami ja Facebooki storydes meiega oma kogemusi ja arvamusi jagasid! Püsime aktiivsed ja anname oma kehale vaid parimat toitu – ei siis tervisemured ega väsimus kimbutama tule!

 

Sinu Perekaart

 

Viited:

1)https://www.tlu.ee/opmat/ka/Taastvahendid_II/valgus_pike_elu_allikas.html

Meie lood


  • Aitame riimid lendlema
  • Hea partner ja pere! Aita meil avaldada väärtuslik luulekogumik, mis on täis meie enda perede loomingut.


  • 25 aastat suurte perede heaks
  • Eesti Lasterikaste Perede Liidul täitus 23. märtsil 25. tegutsemisaasta.


  • Kutse konverentsile!
  • Kutsume Sind veebikonverentsile, mida korraldab Eesti Lasterikaste Perede liit koostöös Euroopa Suurperede Konföderatsiooniga.


  • Nelja lapse ema Kristina vahva hobi
  • Viimases uudiskirjas jagasime põgusalt nelja lapse ema ja Perekaardi kasutaja Kristina erilist hobi, milleks on 1973. aasta musta värvi Volkswagen Beetle.